Members Login
Mastermind bijwonen?
Members Login

Algemene voorwaarden Maximale Invloed BV

Artikel 1 – Definities

1.1 MI: In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder “MI” de besloten vennootschap Maximale Invloed BV.

1.2 Diensten: De door MI te verlenen diensten zoals beschreven op www.jaaphulsmann.nl

1.3 Overeenkomst: De overeenkomst (inclusief deze Algemene Voorwaarden) tussen MI en klant van MI.


Artikel 2 – Toepasselijkheid

2.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en rechtsbetrekkingen van MI en op alle met MI gesloten overeenkomsten.

2.2 Klant gaat deze overeenkomst aan in de hoedanigheid van bedrijf. Klant kan dus geen beroep doen op het consumentenrecht en geniet geen bescherming zoals het herroepingsrecht.

2.3 MI is gerechtigd de inhoud van deze Algemene Voorwaarden eenzijdig te wijzigen. Wijzigingen worden schriftelijk of per e-mail bekendgemaakt en treden veertien (14) dagen na bekendmaking in werking, of op een andere datum die in de bekendmaking is vermeld.

2.4 Indien klant de wijzigingen in de Algemene Voorwaarden niet wenst te accepteren, heeft hij het recht de Overeenkomst per de datum waarop de gewijzigde voorwaarden van kracht worden op te zeggen zonder dat MI tot vergoeding van kosten of schade is gehouden. Wanneer er sprake is van een lopende abonnementsvorm, dan zal het betaalde abonnementsgeld pro rato worden gerestitueerd.


Artikel 3 – Totstandkoming overeenkomst

3.1 Alle aanbiedingen van MI zijn vrijblijvend en kunnen binnen tien werkdagen na kennisneming van de aanvaarding van het aanbod worden herroepen, tenzij in het aanbod uitdrukkelijk anders wordt aangegeven.

3.2 De Overeenkomst tussen MI en Klant komt tot stand door te klikken op de bestelknop op één van de webpagina's van www.jaaphulsmann.nl. De Overeenkomst komt ook tot stand bij verstrekken van betalingsgegevens door Klant via telefoon, email of schriftelijk.

3.3 MI heeft het recht zonder opgaaf van reden een potentiële Klant te weigeren.


Artikel 4 – Abonnement of Licentie

4.1 Wanneer er sprake is van een abonnementsvorm en Klant hierbij een overeenkomst aangaat voor langere periode, dan verleent MI aan Klant een niet-exclusief gebruiksrecht met betrekking tot het systeem dat MI hiervoor gebruikt. Het gebruiksrecht gaat in bij de totstandkoming van de overeenkomst.

4.2 Het gebruiksrecht is niet overdraagbaar. Het is Klant niet toegestaan om het gebruiksrecht te verkopen, te verhuren, in sublicentie te geven of op welke wijze of voor welk doel dan ook ter beschikking van een derde te stellen. Ieder account is persoonsgebonden en niet overdraagbaar.

4.3 Klant mag het gebruiksrecht slechts gebruiken voor zijn eigen bedrijfsactiviteiten.


Artikel 5 – Duur gebruikersrecht

5.1 De overeenkomst komt tot stand voor een periode van minimaal 1 maand of meerdere maanden indien gebruik wordt gemaakt voor een aanbiedingstarief over langere periode. De overeenkomst kan door Klant tussentijds en na afloop worden verlengd. Let op: dit geldt uitsluitend voor producten of diensten met een abonnementsvorm.

5.2 De overeenkomst wordt stilzwijgend verlengd tot het moment van opzegging door Klant, opzegging dient ten minste 7 kalenderdagen voor aanvang van de nieuwe periode plaats te vinden en kan uitsluitend schriftelijk of via de e-mail.

5.3 De overeenkomst kan niet tussentijds worden opgezegd, het gekozen aantal maanden voor de initiële overeenkomst is hierbij leidend.

5.4 Klant zal zich na beëindiging of ontbinding van de licentieovereenkomst onthouden van ieder direct of indirect gebruik van de in licentie gegeven diensten en is gehouden om alle van MI verkregen informatie binnen twee werkdagen na de datum van beëindiging of ontbinding te verwijderen uit alle bij Klant aanwezige (computer)apparatuur. Dit houdt in dat de verkregen data gedurende de overeenkomst niet gebruikt of ingezet mag worden door Klant na beëindiging van de overeenkomst tussen MI en Klant.

5.5 MI en Klant zijn bevoegd de Overeenkomst met onmiddellijke ingang zonder nadere ingebrekestelling of rechterlijke tussenkomst schriftelijk of per e-mail te ontbinden en zonder daarbij gehouden te zijn tot enige vergoeding van kosten of schade in de volgende gevallen; (a) indien de andere partij haar faillissement aanvraagt of in staat van faillissement wordt verklaard; (b) Klant (voorlopige) surséance van betaling aanvraagt of hem (voorlopige) surséance van betaling wordt verleend; (c) Klant onder curatele of bewind is gesteld, dan wel MI haar activiteiten staakt of liquideert.

5.6 Ongeacht het overige bepaalde in deze Overeenkomst zullen de volgende verplichtingen na het einde van deze Overeenkomst doorlopen: (a) openstaande betalingen; (b) intellectuele eigendomsrechten; (c) aansprakelijkheid.


Artikel 6 – Rechten en plichten MI

6.1 MI spant zich in om de Producten en Diensten continu ter beschikking te stellen maar garandeert niet dat de Diensten te allen tijde beschikbaar zijn.

6.2 MI is niet betrokken bij de verwerking van de inhoud door Klant van de geleverde producten en/of diensten, MI is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud en de kwaliteit van de aangeboden producten en diensten, reclame, en de afhandeling van de verkoop zoals betaling en levering.

6.3 MI behoudt zich het recht voor wijzigingen aan te brengen in de Diensten en Producten ter bevordering van de kwaliteit.

6.4 MI kan de Diensten en/of Producten mogelijk uitbreiden met modules of andere toevoegingen die nieuwe informatie bevatten. Modules die aan nieuwe gebruikers tegen betaling worden aangeboden, vallen niet automatisch onder de reikwijdte van de Overeenkomst. Indien Klant gebruik wenst te maken van deze modules dient hij hierover nadere afspraken te maken met MI.

6.5 MI verzorgt een elektronische nieuwsbrief waarin Klanten kunnen worden geïnformeerd over de ontwikkelingen van de Diensten en Producten van MI. Tenzij Klant aangeeft hierop geen prijs te stellen, ontvangt de Klant gedurende de looptijd van deze Overeenkomst deze elektronische nieuwsbrieven op het e-mailadres dat tijdens het registratieproces is verstrekt.


Artikel 7 – Rechten en plichten Klant

7.1 Klant verkrijgt hierbij het niet-exclusieve en niet-overdraagbare recht om via de door haar te verzorgen apparatuur en programmatuur de Diensten te gebruiken voor volgen van online (live) trainingen.

7.2 Klant is verantwoordelijk voor alle gebruik van de Diensten.

7.3 Klant is zelf verantwoordelijk voor het inrichten van zijn/haar persoonlijke omgeving.

7.4 Klant dient bij het aangaan van de Overeenkomst de juiste, actuele en volledige (adres)gegevens te verschaffen welke aan Klant worden gevraagd tijdens het registratieproces. Klant dient wijzigingen in deze (adres)gegevens zo spoedig mogelijk via de klantenservice van MI door te geven.

7.5 Klant dient zich te onthouden van ongeoorloofd gebruik van de Diensten en zal zich opstellen en gedragen conform hetgeen door MI mag worden verwacht van een zorgvuldig gebruiker. In het bijzonder zal Klant bij het gebruik van de Diensten:


(a) geen gegevens plaatsen die inbreuk maken op intellectuele eigendomsrechten van derden;

(b) geen gegevens verspreiden die in strijd zijn met wettelijke bepalingen, de openbare orde en de goede zeden;

(c) niet opzettelijk virussen of andere programma’s verspreiden of laten verspreiden die schade toe kunnen brengen aan apparatuur, programmatuur of gegevens van derden;

(d) zich geen toegang (trachten te) verschaffen tot computers of computersystemen waarvoor hij niet geautoriseerd is (‘hacken’);

(e) geen geplaatste gegevens van andere gebruikers van de Diensten veranderen, wissen of onbruikbaar maken of gegevens aan die gegevens van derden toevoegen zonder toestemming van de desbetreffende derde;

(f) niet op een zodanige wijze gebruikmaken van de Diensten dat daardoor de juiste werking daarvan wordt verhinderd, dan wel dat hierdoor schade of hinder aan andere gebruikers van de Diensten kan worden toegebracht;

(g) zich onthouden van het op enigerlei wijze ter beschikking stellen van zijn Gebruikersnaam of (een deel van) de Diensten aan derden. Klant zal zijn Gebruikersnaam strikt persoonlijk en geheim houden;

(h) alle aanwijzingen van MI die worden gegeven in verband met het gebruik van haar Diensten opvolgen.


7.6 Onverminderd haar overige rechten op grond van de wet of de Overeenkomst behoudt MI zich het recht voor haar verplichtingen jegens Klant op te schorten of de Overeenkomst te ontbinden indien deze handelt, of redelijkerwijs wordt vermoed te handelen in strijd met artikel 7.5, zonder dat MI tot enige schadevergoeding is gehouden.


Artikel 8 – Licentievergoeding en prijzen

8.1 Door MI opgegeven of met MI overeengekomen vergoedingen en andere prijzen of tarieven zijn exclusief omzetbelasting (BTW) en andere belastingen of heffingen, tenzij anders vermeld.

8.2 MI is in alle gevallen gerechtigd de overeengekomen prijs aan te passen door middel van een e-mail aan Klant met inachtneming van een termijn van dertig (30) dagen.

8.3 Indien Klant niet akkoord wenst te gaan met een door MI kenbaar gemaakte aanpassing van de prijs, is Klant gerechtigd binnen dertig (30) dage na de kennisgeving daarvan de Overeenkomst schriftelijk of per e-mail op te zeggen tegen de in de kennisgeving van MI genoemde datum waarop de prijsaanpassing in werking zou treden. Het betaalde abonnementsgeld zal pro rato worden gerestitueerd.

8.4 Klant komt met betrekking tot de betaling van de vergoeding en andere verschuldigde bedragen geen beroep toe op verrekening. Klant mag de betaling van de vergoeding of andere bedragen niet opschorten met een beroep op de eventuele ondeugdelijkheid van de dienst.

8.5 Indien MI een dienst op grond van de toepasselijke voorwaarden blokkeert, is zij gerechtigd om aan een deblokkering de voorwaarde te verbinden dat Klant de daarvoor geldende kosten voldoet, in overeenstemming met de daarvoor ten tijde van de deblokkering bij MI geldende regeling.


Artikel 9 – Betaling

9.1 De vergoeding wordt voorafgaande aan de periode gefactureerd, tenzij hiervoor door MI een andere optie wordt geboden.

9.2 Betaling van de vergoeding dient te geschieden uiterlijk binnen 14 dagen na factuurdatum wanneer geen gebruikt wordt gemaakt van een betaalmethode op basis van directe overboeking (iDeal, PayPal, Creditcard etc.)

9.3 MI heeft te allen tijde het recht gehele of gedeeltelijke vooruitbetaling te vorderen en/of op andere wijze voor betaling zekerheid te verkrijgen.

9.4 Indien Klant de verschuldigde bedragen niet binnen de overeengekomen termijn betaalt, zal Klant, zonder dat enige ingebrekestelling nodig is, over het openstaande bedrag de wettelijke rente verschuldigd zijn. Indien Klant na ingebrekestelling nalatig blijft de vordering te voldoen, kan de vordering uit handen worden gegeven, in welk geval Klant naast het alsdan verschuldigde totale bedrag tevens gehouden zal zijn tot volledige vergoeding van buitengerechtelijke en gerechtelijke kosten, waaronder alle kosten berekend door externe deskundigen naast de in rechte vastgestelde kosten, verband houdende met de inning van deze vordering of van rechtsuitoefening anderszins, waarvan de hoogte wordt bepaald op minimaal 15% van het totale bedrag met een minimum van € 75,-.

9.5 Onverminderd haar overige rechten op grond van de wet of de Overeenkomst, is MI bij gebreke van tijdige betaling gerechtigd de Dienst op te schorten zonder jegens Klant tot enige vergoeding van kosten of schade gehouden te zijn.

9.6 MI heeft ten alle tijden het recht de diensten en/of producten uit te schakelen als de betaling van de factuur na meer dan 45 dagen na versturen/kennisgeving nog niet is ontvangen.

9.7 Klant dient indien hij voornemens is de automatische/eenmalige incasso bij de bank te storneren eerst in overleg te treden met MI.


Artikel 10 – Garantie, refunds & reclame

10.1 MI staat in voor de deugdelijkheid van de door haar geleverde dienst of product in overeenstemming met wat Klant op grond van de Overeenkomst redelijkerwijze mag verwachten.

10.2 Gebreken in de beveiliging van de door Klant opgeslagen informatie op de systemen van MI, gebreken als gevolg van handelingen van Klant zelf of van andere Klanten of internetgebruikers, als gevolg van wijzigingen in inbelnummers, login procedures, account en/of e-mailadres of andere wijzigingen, vallen niet onder de garantie en zijn voor rekening en risico van Klant.

10.3 Klant dient de geleverde dienst meteen na activering nauwkeurig te keuren, op straffe van verval van ieder recht op reclame en/of garantie.

10.4 Indien Klant het niet eens is met een afschrijving van zijn rekening/creditcard kan Klant contact met MI opnemen via de contactpagina op de website. Klant krijgt dan binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie van MI. Indien het geschil van Klant gegrond wordt bevonden, wordt het geïncasseerde bedrag zo spoedig mogelijk teruggeboekt naar de rekening waarvan het is afgeschreven.

10.5 Het is niet toegestaan een afgesloten abonnement tussentijds op te zeggen en als gevolg daarvan reeds betaalde bedragen terug te vorderen. Na het einde van de abonnementsperiode is het mogelijk om het abonnement, zonder kosten, stop te zetten.

10.6 Reclames schorten de betalingsverplichtingen van Klant niet op.


Artikel 11 – Intellectuele eigendomsrechten

11.1 Alle intellectuele en industriële eigendomsrechten met betrekking tot de Producten en Diensten die MI ontwikkelt, vervaardigt of verstrekt, daaronder begrepen kennisprogramma’s, teksten, designs, video’s en afbeeldingen, geluidsopnames komen toe aan MI.

11.2 Het is Klant niet toegestaan om enige aanduiding over merken, handelsnamen, auteursrechten of andere rechten van intellectuele of industriële eigendom te verwijderen of te wijzigen.

11.3 Het is Klant niet toegestaan om de dienst/product of een gedeelte daarvan te kopiëren, te reproduceren of op andere wijze te verveelvoudigen, te vertalen, aan te passen, na te maken, te wijzigen of te reconstrueren.

11.4 Klant verkrijgt, voor zover noodzakelijk voor gebruikmaking van de Diensten, een niet-overdraagbaar en niet-exclusief gebruiksrecht met betrekking tot deze intellectuele eigendomsrechten.


Artikel 12 – Aansprakelijkheid

12.1 MI is nimmer aansprakelijk voor enige directe en indirecte schade van Klant of derden, waaronder mede begrepen gevolgschade en immateriële schade als gevolg van het gebruiken of niet-gebruiken van de Diensten.

12.2 De aansprakelijkheid van MI jegens Klant, uit welken hoofde dan ook, is beperkt tot de door Klant op grond van de Overeenkomst verschuldigde vergoeding voor een periode van drie (3) maanden voorafgaand aan het moment waarop de schade is ontstaan.

12.3 Klant zal MI en door haar ingeschakelde derden vrijwaren voor alle aanspraken van derden terzake van aansprakelijkheid, schade en kosten, ontstaan als gevolg van of verband houdende met het gebruiken of niet-gebruiken door Klant van de Diensten.

12.4 Opgegeven termijnen zijn bij benadering vastgesteld en zijn niet te beschouwen als fatale termijn. MI is niet aansprakelijk indien opgegeven termijnen worden overschreden

12.5 De vorige leden van dit artikel zijn niet van toepassing indien en voor zover de betreffende schade is veroorzaakt door opzet of grove schuld van MI (hoogste leidinggevend personeel).


Artikel 13 – Overmacht

13.1 MI is niet gehouden tot het nakomen van een of meer verplichtingen indien zij daartoe verhinderd is als gevolg van overmacht.

Onder overmacht wordt mede verstaan:

a) een tekortkoming van externe hosting providers en eventuele toeleveranciers van MI

b) onderbrekingen of storingen in de stroom- en/of telecommunicatievoorzieningen

c) belemmeringen als gevolg van de door Klant benutte software of de door deze gebruikte technische infrastructuur

d) werkstakingen

e) brand

f) ongeval of ziekte van personeel

g) Denial of Services (DoS) aanvallen

h) door MI onvoorziene problemen en elke andere omstandigheid die niet uitsluitend van de wil van MI afhankelijk is

13.2 Wanneer de overmachtsituatie langer dan zestig (60) dagen heeft geduurd, heeft Klant het recht om de Overeenkomst door schriftelijke ontbinding of ontbinding per e-mail te beëindigen zonder dat MI tot enige vergoeding van kosten of schade is gehouden.

13.3 Indien MI door beperkingen of belemmeringen of andere vormen van overmacht verhinderd is de overeenkomst na te komen, is zij gerechtigd de uitvoering van de overeenkomst op te schorten. De Klant heeft in dat geval geen recht op vergoeding van schade, kosten of rente.


Artikel 14 – Advisering

14.1 Alle door MI gegeven adviezen, gedeelde kennis en door MI verstrekte mededelingen en opgaven over onder meer de eigenschappen van door MI te leveren diensten zijn geheel vrijblijvend en worden door MI verstrekt bij wijze van niet bindende informatie. MI verleent daarbij geen enkele garantie.

14.2 Voor enige directe of indirecte schade, in welke vorm en uit welke hoofde dan ook, voortvloeiende uit informatieverstrekking en/of advisering door MI is MI niet aansprakelijk. Klant vrijwaart MI tegen alle aanspraken van derden, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld van MI.


Artikel 15 – Privacy

15.1 MI respecteert de privacy van Klant. MI zal de persoonsgegevens van Klant verwerken in overeenstemming met de geldende privacyregelgeving en met de Privacyverklaring die op de website van MI is in te zien. Klant stemt in met deze verwerking van zijn persoonsgegevens.


Artikel 16 – Toepasselijk recht

16.1 Op deze Overeenkomst is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

16.2 Voor zover door nationale rechtsregels niet dwingend anders wordt voorgeschreven is de rechter te Amsterdam bij uitsluiting bevoegd kennis te nemen van geschillen welke voortvloeien uit of samenhangen met Overeenkomst tussen partijen.

16.3 Klant is niet gerechtigd de rechten en verplichtingen uit de Overeenkomst zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van MI aan een derde, waaronder mede entiteiten binnen het concern waar Klant onderdeel van is moet worden verstaan, over te dragen. MI is gerechtigd de rechten en verplichtingen uit de Overeenkomst over te dragen aan derden. Klant verleent reeds nu voor alsdan zijn instemming met een dergelijke overdracht.

16.4 Indien een of meerdere bepalingen van deze Overeenkomst nietig of vernietigbaar zijn laat zulks de geldigheid van de overige bepalingen onverlet. Partijen zullen in overleg treden teneinde nieuwe bepalingen ter vervanging van de nietige c.q. vernietigde bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de nietige c.q. vernietigde bepaling in acht worden genomen.


Einde Algemene Voorwaarden Maximale Invloed BV. 


Bij eventuele vragen kan er contact worden opgenomen met: info@maximaleinvloed.nl

Wie is Jaap Hulsmann?

Wanneer het om Mindset gaat, dan is Jaap dé aangewezen persoon om jou te helpen naar meer Geluk en Succes in jouw leven. 


Jaap is o.a. bedenker en eigenaar van De Mindset Academy & MindsetFlix en Maximale Invloed

Directe links

Contact

Socials

Wie is Jaap Hulsmann?

Wanneer het om Mindset gaat, dan is Jaap dé aangewezen persoon om jou te helpen naar meer Geluk en Succes in jouw leven. 


Jaap is o.a. bedenker en eigenaar van De Mindset Academy & MindsetFlix en Maximale Invloed

Directe links

Contact

Socials

Deze website is gebouwd en ontworpen door Maximale Invloed BV |  COPYRIGHT © 2023 |  Alle rechten voorbehouden

Wie is Jaap Hulsmann?

Wanneer het om Mindset gaat, dan is Jaap dé aangewezen persoon om jou te helpen naar meer Geluk en Succes in jouw leven. 


Jaap is o.a. bedenker en eigenaar van De Mindset Academy & MindsetFlix en

Maximale Invloed

Directe links

Contact

Socials

Deze website is gebouwd en ontworpen door Maximale Invloed BV |  COPYRIGHT © 2023 |  Alle rechten voorbehouden

Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht